Marketingchefens guide til HubSpot

Sådan skaber du flere leads og større salg med inbound marketing

 

marketing-chefens-guide_ny mockup_428.pngAlle sukker efter leads, men ingen har lyst til mere kold kanvas. Inbound marketing er den mest effektive måde at tiltrække relevante kundeemner, gøre dem købsmodne og give salgsafdelingen en stribe varme leads at arbejde videre med.

At få succes med inbound marketing kræver en god marketing automation-platform, og HubSpot er i dag det foretrukne valg og er især oplagt for små og mellemstore virksomheder.   

Men hvad kan man egentlig med HubSpot, og hvad kræver det at komme (godt) i gang?

Det kan du finde ud af ved at hente denne guide. Disse spørgsmål får du svar på:

  • Er inbound marketing og HubSpot det rigtige valg for os?

  • Hvad kan jeg konkret med HubSpot? Få 5 eksempler på hvordan du kan skabe værdi.

  • Hvordan får jeg min organisation med ombord? Få gode råd til at skabe buy-in.

  •  Hvilke ressourcer kræver det? Få overblik over budgetkrav m.m.

Når du udfylder formularen, accepterer du at modtage e-mails fra Katalysator. Kun viden og inspiration om inbound marketing og salg, aldrig spam, og du kan let afmelde mails igen.